Formlar ve Dilekçeler :

Ana Sayfa » , , , » İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu

İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu

25 Kasım 2015 | 12:16


5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 4/a  bendine göre hizmet akdi ile bir veya birden fazla işveren tarafından çalıştırılan (işçilerin) sigortalıların iş kazası geçirmeleri halinde işverenleri tarafından kazanın olduğu yerdeki yetkili kolluk kuvvetlerine derhal, işyerinin tescilli bulunduğu Sosyal Güvenlik Kurumunun (SSK) müdürlüğüne en geç kazadan sonraki üç iş günü içinde bildirmek zorundasınız.

İş kazasını sigortaya bildirmek için buradaki linki kullanabilirsiniz. İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu'nu elden doldurmak için aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.


Etiketler: iş kazası tutanağı, sgk, iş kazası bildirim formu 2015, iş kazası bildirim formu ek 7, sgk iş kazası bildirim formu, iş kazası bildirim formu 2015, iş kazası bildirim formu örneği, meslek hastalığı bildirim süresi, iş kazası ve meslek hastalığı bildirim, iş kazası ve meslek hastalığı bildirim formu ek-2, iş kazası ve meslek hastalığı bildirim formu 2015, iş kazası ve meslek hastalığı bildirim formu örneği





Paylaş :

0 yorum:

Yorum Yazın

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsunuz?


 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Muhasebe-Tr.Net - Türkiye'nin Muhasebe Bloğu - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template